miercuri, 2 ianuarie 2013

VARZA MURATA CU SCARITA AFUMATA

Imi place mult varza murata, iar dupa atatea zile cu mancare grea, numai buna o "degresare".
Am ales varianta cu scarita afumata pentru ca nu este grasa.
Ingrediente: varza murata(cantitatea la alegere in functie de nr de persoane de la masa), scarita afumata cu boia(am avut 5 bucati), ceapa, ulei,sare, o rosie, piper, cimbru. 
Ceapa se taie marunt si se caleste in ulei. Eu prefer mai mult sa o fiert decat sa o prajesc. Deci, foarte putin timp o prajesc apoi pun apa si o las sa fiarba pana se inmoaie. Se condimenteza cu sare si piper dupa gust. Dupa ce scade apa, se pun bucatile de scarita. Tot asa ca la ceapa, putin prajite in uleiul cu ceapa, iar apoi o canita de apa. Dupa ce scade apa, se pune o lingurita de boia pentru culoare. Se adauga varza care a fost lasata in prealabil la desarat in apa rece. Se adauga apa calda cat sa acopere varza si se lasa la fiert. Se pune cimbru uscat(din asta am avut). Bineinteles, cel proaspat este mai bun, dar nu am avut.
Din cand in cand se amesteca si se verifica sa nu scada apa prea tare pentru ca se prinde de oala. 
Cand este fiarta varza se adauga o rosie decojita si taiata cubulete. Se mai lasa la fiert pana scade apa de pe varza.


Pofta buna!


Un comentariu:

Anonim spunea...

Bună ziua! As dori sa știu de ce nu mai postați retete noi? Urmăresc mereu blogul dvs și sper sa vad ceva noutăți. Va doresc weekend plăcut! Daniela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...