duminică, 26 august 2012

CHIFTEA DE CURCAN CU OUA


Cand eram mica bunica mea facea des aceasta reteta, doar ca folosea carne de porc. Eu am facut reteta cu carne de curcan.
Ingrediente: 1 kg carne tocata de curcan, 4oua fierte(minim 6-7 minute), 3 felii de paine, 2 fire de usturoi verde, 3 fire de ceapa verde, patrunjel, si marar dupa gust, sare, piper, boia de ardei dulce, 2 oua crude, 3 linguri ulei, pesmet si ulei pentru tapetat tava.
Painea se inmoaie in apa. Se stoarce foarte bine si se amesteca cu toate ingredientele in afara de ouale fierte. Stiu ca sunt persoane care nu gusta carnea cruda, dar eu o gust ca sa nu o arunc apoi. Am mai asezonat cu sare si piper pana am ajuns la gustul dorit.
Tava(eu am folosit o forma pentru chec) se unge cu ulei si se tapeteaza cu pesmet. Jumatate din compozitia de carne se pune in tava, se aseaza ouale si se imping putin in carne, si apoi se acopera cu carnea ramasa. Se coace minim 45 minute. Se incearca daca este facuta carnea. 
Noi am servit alaturi de cartofi piure si salata de legume.
Se poate servi atat rece, ca aperitiv, cat si calda.

5 comentarii:

Sorina spunea...

Buna idee. Nu am mai mancat de mult. Si mama facea din carne de porc. O sa incerc si eu.

Ioana V. spunea...

mama face din pui..Ș)) Imi place muult!

MONI spunea...

Cred ca este la fel cu pui. Poate o sa fac si eu o data. Sa aveti spor la bucatarit!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ce bun trebuie sa fie! O sa incerc si eu!

grasu64 spunea...

Invitatie de participare la: Concurs pentru bloggeri culinari "FISSLER BY KIKA - EXCELENTA IN BUCATARIE"
http://www.gatestesanatos.ro/Concursuri/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...